štvrtok, decembra 28, 2006

The Game

Blog sa presťahoval na túto adresu.

Na blogu sa chcem posnažiť uverejňovať aj články, v ktorých bude pre niektorých zrejme záhadná vec, a tou je ako na seba pritiahnuť alebo namotať tú kočku od vedľa, po ktorej tak dlho túžime. Do tejto komunity " pickup community ", som mal možnosť nahliadnuť v anglickej knihe The Game: Penetrating the Secret Society of Pickup Artists. Autor tejto knihy je Neil Strauss, ktorý tu opisuje svoje dobrodružstvo, ktoré mu jeho doterajší život prevrátilo úplne naopak. Všetko sa to začalo na internete, keď dostal od zamestnávateľa úlohu dať dohromady knižku o taktikách, ako na ženy. Strauss, sa prestal stretávať so svojimi starými kamošmi, podľa rady svojich nových mentorov si nechal oholiť hlavu, drasticky zmenil šatník a nechal si vybieliť zuby. Zúčastnil sa niekoľko seminárov, vystriedal zopár mentorov a dal si prezývku Style. Zrazu začal mať nebývalé úspechy so ženami, o ktorých sa mu predtým ani nesnívalo a táto kniha rospráva o celom jeho dobrodružstve, ktoré sa skutočne stalo.

Svojim spôsobom je to skoro inšpirujúci príbeh. Každý má rád nejakého "lúzera" a plešatý, vychrdlý chlapík, ktorý je zrazu schopný zbaliť hocijakú krásku sveta je toho jasným príkladom. Čo by to však bol za príbeh, ak by nemal aj temnú, negatívnu stránku. Strauss opisuje, ako stratil chuť a záujem o všetko, čo sa netíkalo balenia báb a cíti sa povinný s nimi neustále flirtovať. usporiadúva semináre, ako zvádzať nežne pohlavie. žil v dome plnom týpkov, ktorých jediným cielom bolo súperiť v tom, kto si domov donese krajšiu trofej.

Samozrejme, na konci si aj sám Neil uvedomí, že všetky triky a naučené rutiny mu nepomôžu, keď stretne tú pravú. Možno som trocha naivný a rmantický, ale nie je to naozaj to, po čom všetci túžime?
Toto dielo by si mali prečíať všetci muži. Áno, niektorí majú tú schopnosť pristúpiť kedykoľvek k žene a začať s ňou konverzáciu, ale väčšina o tom nemá ani šajnu. Táto kniha Vám pomôže. Mňa osobne kniha veľmi zaujala, čítal som ju po anglicky, lebo knihy, ktoré mám chuť čítať sa do slovenčiny väčšinou neprekladajú, a odporúčam ju skutočne každému, kto chce nazrieť do tajov komunity.:)
Neil v TV Show:

Blog sa presťahoval na túto adresu.

16 komentárov:

brodske@gmail.com povedal(a)...

Kde si zohnal The Game ? googlujem ale neviem najst kde by som to mohol zohnat na slovensku ..

CharismaSeeker povedal(a)...

noo...na slovensku to mozes zohnat tak..ze si to nechas doviest cez www.eurobooks.sk alebo su na nete pdfka toho..ale zle sa to cita na kompe...

brodske povedal(a)...

dikes... :) uz som im napisal ..

brodske povedal(a)...

waw .. z eurobooks mi napisali ze je moja za 1200Sk len sa mi to zda az privela za knihu ktora sa cenovo pohybuje okolo 20USD
skusim to zohnat cez CZ

CharismaSeeker povedal(a)...

Fuuuuha 1200 SK je strasne vela...ja som to tam dostal za 597 SK....

brodske povedal(a)...

Heh som trdlo som im poslal ze zhanam knihu ale som tam dal presne to ich knizne cislo a oni mi presne zistili tu knihu. Dnes som tam bol osobne a nasla mi aj tu za 600Sk respektive 9 libier

Potom dam vediet ako mi ide luskat moju prvu anglicku knihu :D

CharismaSeeker povedal(a)...

Paradicka...daj vediet....a potom napis aj tvoje pocity z nej..:)

Anonymný povedal(a)...

mam tu knihu v pdf mozem upnut na net, ak je zaujem ,ma to iba necele 3MB...

brodske povedal(a)...

neskoro pises.. ked som si ju objednal :D ale uploadni ju .. rad si to pozriem.

Lool jedine co som kedy cital bol headway :D aj to som okaslaval ako sa dalo :D snad to nebude nejaka brutalita zlozita .. teda dufam ze zo slovnikom v ruke sa prepracujem aspon po desiatu strannu nez to zalozim do policky :D

Anonymný povedal(a)...

Tak tu je ten link..je to v rar.Prijemné cítanie zelám!!
http://www.divshare.com/download/90855-ab5

Anonymný povedal(a)...

asi chcem vela, v nemcine by to niekde nebolo? je mi blizsia ako anglictina...

CharismaSeeker povedal(a)...

Pochybujem...co som to zatial hladal na nete, tak iba v anglictine som to nasiel...

Anonymný povedal(a)...

Vdaka, asi som to nasiel, v nemcine to vyslo (dufam, ze je to ono) po nazvom "Die perfekte Masche"...

CharismaSeeker povedal(a)...

hej hej...pozeral som...je to ono...:)

Anonymný povedal(a)...

cavte...nasli ste to aj v nemcine?? a mate to aj v pdf?? pls. poslite mi to na freddyss@azet.sk...dakujem..

martin povedal(a)...

hm prosím vás :) písali ste že ste anglickú verziu dali na stiahnutie ale už to z tadiaľ vymazali... poprosím vás ak by bol niekto taký ochotný a poslal mi to bol by som vám veľmi vďačný adresa: Martin@zdravie4you.sk ... alebo nový link :)ešte raz ďakujem :)

Súvisiace články podľa označenia



Widget by Hoctro