sobota, decembra 30, 2006

Poznáte Tajomstvo?

Blog sa presťahoval na túto adresu.

Musím napísať o jednom úžasnom dokumente, ktorý sa volá "The Secret", čiže Tajomstvo. A teraz o ňom, ako ho opisujú jeho samotní tvorcovia:

The Secret existovalo počas celej histórie ľudstva. Bolo objavené, potláčané, uschovávané, stratené a znovu objavené. Bolo ukradnuté, predané a kúpené za obrovské sumy peňazí. Teraz, prvýkrát v histórii, je ukázané počas 2 dychvyrážajúcich hodín.

Zopár obzvlášť výnimočných ľudí ho objavilo a stali sa najúspešnejšími ľuďmi, čo kedy dýchali na tejto planéte. Medzi nimi aj: Platón, Leonardo, Galileo, Napoleon, Hugo, Beethoven, Lincoln, Edison, Einstein a Carnegie.

Jeho fragmenty boli nájdené v literatúre, náboženstvách a filozofiách počas stáročí. Po prvý raz sa však dali dokopy a budú znamenať transformáciu v živote každého, kto si tento dokument pozrie.

Sú tu prezentované myšlienky mnohých významných učiteľov na poliach biznisu, ekonómie, medicíny, psychológie, histórie, teológie a vedy. Každý jeden z týchto učiteľov je chodiacim obrazom úspechu a toho, že The Secret skutočne funguje.

Pre ľudí, ktorým sa tento film nebude páčiť alebo pre tých, čo si robia srandu z takýchto vecí by som položil otázku. Prečo ste si tento dokument pozreli? Prečo neveríte posolstvu, ktoré sa nám snažili autori podať touto cestou? Musím priznať, že mňa úprimne tento dokument pohltil. Viete prečo? Pretože mi pri ňom naskakovala husia koža, pretože som bol motivovaný a mal som vieru v to, že príde budúcnosť, ktorej pánom som ja sám. Keď som videl tento dokument, tak som mal pocit, že sa dá dosiahnuť naozaj všetko, na čo si len spomeniem. Snažím sa pozitívne myslieť, aby som priťahoval pozitívne veci do môjho života, lebo ako vraví The Secret, tak Law of Attraction či zákon vesmíru stále platí a funguje. Vrelo odporúčam.

Trailer nájdete na tejto adrese:
http://www.thesecret.tv/movie/trailer.html

A tu je link na krátke motivačné video: http://www.thesecret.tv/secret-to-riches/TheSecret-Visualization.mov

Pozrite si Kapitolu číslo 1:

Blog sa presťahoval na túto adresu.

32 komentárov:

yuko povedal(a)...

Tento dokument som videl asi pred mesiacom a musim povedat, ze aj mna dokonalo pohltil. Staci tak malo a mozno dosiahnut tak vela ... THE SECRET

Matúš povedal(a)...

Neni tento dokument aj predabovany? ak hej neviete odkial ho stahnut? pripadne ci ho nedavali v TV?
dik

Peter povedal(a)...

Film si viem z internetu stiahnut, no rovnako mam problem s jazykom. Po anglicky sice nieco viem, no titulky by ma bezpochyby potesili. Ak by o nich niekto vedel, dajte, prosim, vediet.

CharismaSeeker povedal(a)...

Som rád že ho okrem mňa videl aj niekto iný, a môže sa podeliť o svoje pocity...Podľa mňa by to mala byť nutnosť pre každého moderného človeka...a titulky..neviem...podľa mňa nie sú ešte na nete...

yuko povedal(a)...

Titulky su zatial len v alglictine a polstine na stranke www.podnapisi.net , mozno pomoze

Anonymný povedal(a)...

Ludia to je najlepsia vec aku som v zivote mohol stretnut:) sam som si ju privolal:)Hehe:))) zatial mi vsetko vychadza.. aj ked zo zaciatku som nevedel rozmyslat a do svojho zivota mi prichadzali same negativne veci aj po pozreti toho filmu.. tak som to musel pokukat viac krat a obratit sa chrbtom veciam co nechcem.. parada ;) GL HF

Anonymný povedal(a)...

este by som rad povedal, ze tento film velmi velmi rozsirujte ako sa da... fascinujte tym ludi.. cim viacej ludi to vie. tym lepsie. tym sme vsetci mudrejsi a ludstvo ide na vyssiu uroven;)

MIKE povedal(a)...

ja by som si to veľmi rád pozrel, ale ako viacerí neviem tak dobre po anglicky..
Keby sa niekomu podarilo získať link aspon na cz/sk dabing, dajte vedieť.
(macht3@post.sk)
diki

Pavol povedal(a)...

tu su tie titulky na The Secret: http://titulky.com/The-Secret-61655.htm

Philipp povedal(a)...

ja som to tiez videl je to skvele rozsirujte to kolko sa len da fakt skvela str. CharismaSeeker

Anonymný povedal(a)...

Zdravim Vas.Chcem Vam povedat moj pribeh k secret.Ked som videl secret objasnilo sa mi v hlave mnoho veci ktore som v zivote aplikoval uz od maleho chlapca.nevedel som si to vysvetlit preco to tak je.ked som po prvy krat videl secret tak sa mi mnoho veci objasnilo a moj zivot nabral mnoho obratok.Presiel som vela skoleniami o osobnom rozvoji uz v 18 rokoch ale poviem Vam na secret nikto nema.Mam 20 rokov som mlady ale napriek mojmu veku co v dnesnej dobe nehra rolu,vlastnim obchodnu spolocnost a moja praca je zaroven moje hobby.Jedna vec co je dolezite si uvedomit je ze najprv sa Vsetko zacina v hlave.Clovek sa vacsinu casu stava tym na co mysli... inak ja mam SECRET aj s slovenskymi titulkami.Neustale vyhladavam mladych uspesnych ludi a zistujem cim to je a preco je to tak.) moj sukromny email. ballon@centrum.sk

Anonymný povedal(a)...

mam knihu, mam film simultanne dabovany a mam TAJOMSTVO a rad sa on podelim.

Anonymný povedal(a)...

najdete ma na riccardobest@azet.sk

Anonymný povedal(a)...

Ked som to videla verila som ale po čase....aj ked nechcem nikomu brat nadej myslim ze kazdy nemôže mat to co sa mu zachce len tak.Zaleží na tom či si to zaslúži neviem mne sa veci neplnia.Je tam opisane v tom filme ze človek musí veriť aleee.......

Anonymný povedal(a)...

http://kuknito.sk/dokumentarne/tajomstvo.html

Anonymný povedal(a)...

Keď som si tento film pozrel po prvý krát, fascinoval ma.

ale či tomu veriť? Berem to s rezervou, ale je to dobrá filozofia.

A prináša mnoho výhod:

- myslíte pozitívne

- máte lepšiu náladu
(čo je krajšie, ako myslieť na veci, ktoré sú Vám naozaj príjemné?)

- príjemnejší a pohodovejší život (s peknou myšlienkou dokážete oveľa lepšie zvládať nepríjemné veci, ktoré Vás postretli, jednoducho oprášite sa, začnete myslieť na niečo príjemnejšie, a ste šťastnejší)

- pre zdravie a proti stresu (keď berete veci pokojnejšie, a pohodovejšie, zažívate menej stresu, menej napätia, a to pomáha nielen Vašej duši, ale aj telu. koľko chorôb je iba z dnešného uponáhľadého života?)

A navyše ak Tajomstvo funguje, a príde ku Vám naozaj vec, po ktorej túžite?

Santego z azetu

Anonymný povedal(a)...

citala som tuto knihu,ktora ma naozaj moc zaujala,potom si pozrela aj film....ono to naozaj funguje...chcela by som sa spojit s ludmi,ktory tomu veria....tak ma kontaktujte bud na emaile hhabibi@azet.sk alebo na tel.cisle 0918440120

Anonymný povedal(a)...

Ahojte,moj zivot prechadza momentalne mnohymi zmenami.V zivote nie je nic nahoda a "TAJOMSTVO" sa mi priplietlo do cesty.Uvedomila som si,ze som ho vlastne viac-menej praktizovala nevedome.Teraz to budem robit vedome.Som nesmierne VDACNA,ze mozem viest zivot,aky som si vysnivala a aky si este vysnivam.

Anonymný povedal(a)...

Ahojte ja som čitala tú knihu a myslím si že je to naozaj super.Len by som chcela vidiet aj ten film .Až ho niekto ma môzete mi ho slať prosím vás na e-mail: www.zzuuzziikk66@azet.sk :)budem moc rada

Anonym2682 povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Anonym2682 povedal(a)...

Ahojte, vydel som Tajomstvo a veľmi ma zaujalo...ak poznáte niekoho kto vie vyrozprávať nejaký zážitok s tajomstvom alebo pozná niekoho kto vie, tak sa mi prosím ozvite na em@il: anonym2682@gmail.com

Anonymný povedal(a)...

Tu sú linky na CZ dabing ->
http://rapidshare.com/files/237454235/Tajemstv__-_The_Secret_CZ_up_piatok13o8.part1.rar
http://rapidshare.com/files/237472987/Tajemstv__-_The_Secret_CZ_up_piatok13o8.part2.rar
http://rapidshare.com/files/237491293/Tajemstv__-_The_Secret_CZ_up_piatok13o8.part3.rar
http://rapidshare.com/files/237508485/Tajemstv__-_The_Secret_CZ_up_piatok13o8.part4.rar
http://rapidshare.com/files/237558531/Tajemstv__-_The_Secret_CZ_up_piatok13o8.part5.rar
http://rapidshare.com/files/237852854/Tajemstv__-_The_Secret_CZ_up_piatok13o8.part6.rar

Bez Hesla...

Anonymný povedal(a)...

Takže môj názor na to je že skutočne tá kniha mení životy... Osobne som to skúsil na malom príklade tu-> Po tom ako som to precital som si chcel overiť to tajomstvo a tak som chcel na druhý deň kávu a redbull a keď som prišiel k mame na druhý deň brat sa ma takmer okamžite opýtal či si nedám kávu a potom mi dal aj redbull :D... Ale po dlhom uvažovaní som prišiel na jednu zásadnú vec... Človek môže dostať niečo len ak je to v možnostiach... Napr. Keby každý chcel obraz Mona Lisa tak ho nemôžu mať všetci pretože to popiera zákony ktoré sú dané... Pravý obraz môže byť len jeden... Teda môžete privolať len to čo je vo vašich možnostiach a ešte si osobne myslím že napr. ked chcete nájsť 50€ na ulici muselo to niekomu vypadnúť kto myslel opačne na to že tie peniaze stratí... čiže sa energia vyrovnáva a zákon zachovania energie platí... :)

Takže ja hovorím že tajomstvo bolo len zle pochopené ľuďmi... Nie "Môžeš mať všetko čo chceme" ale "Môžeme mať všetko čo je v našich možnostiach"... :)
Mám len 16 rokov keby niečo ;)

Anonymný povedal(a)...

ak možem tak vam dam jednu inšpiraciu. Tajomstvo funguje uplne presen ako sa to hovorí da va naozaj všetko nieje to trik ako by si niekto povedal že Američania chcu byt zaujivamy a zarobit na nas, NIE!!! Možeme byt rad že nam bolo tajomstvo ponuknute! Ten dokument naozaj existuje a čitali všetci významny ludia!
Mne osobne sa zadarilo a pekne :) Špotovene auto Audi R8, peniaze na učte, verna priatelka, proste to čo som chcel som dostal :) možno niekno povie že si vymyšlam, ale prečo nedokažte verit v niečo čo namate vedecky podložene, proste len verit :) viera ma strašne velku moc! prišiel som na to davno predtým ako som videl, alebo len počul o Tajomstve ako filme, ešte na zakladnej!

Anonymný povedal(a)...

dá sa stiahnuť s šeským dabingom
cez torrent na mininova.org
malá rýchlosť - čakal som týždeň ale stojí to zato.
Ešte niečo - pozrite si to viackrát.
veľa šťasria :)

Anonymný povedal(a)...

YEEEES!! jaká zábava :) :) :)
nemá to chybu

Anonymný povedal(a)...

som sa sústredil na pocit , že mi všetko vychádza, hral som CS - ko
a ... lol samý headshoot, ešte som sa dozvedel, že budú vyrábať Trabant :)
, Shumacher sa vrátil do F1.
PS: autá mám veľmi rád

Anonymný povedal(a)...

pri citani toho (nasiel som cesky preklad) mi naskakovala husia koza, zacal som sa strasne smiat ale nie preto ze by mi to bolo misesne alebo by som tomu neveril jednoducho som mal tak strasne dobru naladu ze som sa musel nahlas smiat :) vazne neuveritelne

Anonymný povedal(a)...

verte ci nie ked som bol maly (mal som asi 7 rokov) napisal som zoznam ktore raz budeme mat. resp ktore raz svojim rodicom kupim. Teraz mam 15 a 4/5 z tych veci uz mame. takze naozaj v tom nieco bude.

Anonymný povedal(a)...

Určite viete že v roku 2012 má byť má byť koniec sveta (údajne).No Tajomstvom by sa dal znemožniť.

Anonymný povedal(a)...

Film si môžete poyrieť tu: http://www.otv.sk/dokumentarne/tajomstvo/

Anonymný povedal(a)...

Tajomstvo?
opäť niekto našiel návod na použitie sveta? som odjakživa skeptický voči všetkým týmto vlnám spasiteľského nadšenia. Tajomstvo je snáď začiatok nejakej novej sekty, podobne ako scientológia alebo svedkovia jahodoví.
samozrejme, z ľudí, ktorí sú momentálne zmanipulovaní a fascinovaní "úspechom" tohto "objavu" mi nikto nebude vedieť prísť na meno - skúste si však moje slová nevymazať a odložiť a vrátiť sa k nim napríklad o päť rokov...

Súvisiace články podľa označenia



Widget by Hoctro