nedeľa, januára 21, 2007

COOL video

Blog sa presťahoval na túto adresu.
Dnes som narazil na jedno parádne video, ktoré som síce videl už dosť dávno, ale stojí za to si ho pozrieť. Ak ste za svojich mladých čias hrávali hru "Incredible Machines", ktorej cieľom bolo pomocou rôznych metód, zariadení a nástrojov dostať objekt na stanovené miesto a používali ste pritom myšlienky, ktoré akoby boli od samotného McGivera, tak Vám bude určite po chuti.

No ale aby som zbytočne nepísal tak toto video je reklama na Hondu Accord. Pri natáčaní vraj neboli použité žiadne počítačové techniky. Reklama pohltila rozpočet vo výške 6 miliónov dolárov a trvalo 3 mesiace, kým ju dokončili.

Blog sa presťahoval na túto adresu.

2 komentárov:

depi povedal(a)...

Ak ta zaujimaju "incredible machines", urcite si pozri toto video: http://youtube.com/watch?v=Q5nmspVOz_Y, ma to cez 9 minut, ale da sa na to pozerat. Na youTube je potom nan aj niekolko trefnych parodii.

Toto je tiez dobre, ale tiez som to uz videl prednedavnom.

CharismaSeeker povedal(a)...

dikes za info...idem kuknut...

Súvisiace články podľa označenia



Widget by Hoctro