utorok, januára 02, 2007

Ako zaujať v priebehu 10tich sekúnd

Blog sa presťahoval na túto adresu.

Tak, je to tu. Konečne píšem článok, ktorý by mohol ozrejmiť proces, kedy sa baba namotá. Krokom číslo jedna je začať rozhovor nejakou poznámkou, otázkou a podobne (Opener).

Podelím sa s Vami o jeden tip, ktorý sa chystám už konečne vyskúšať niekedy aj ja sám. Je tu jedna, podľa mnohých Pick-up artistov 100 % zaručená metóda, ako nadviazať konverzáciu s babou, ktorá sa Vám tak veľmi páči. Môže to použiť každý a je jedno, v akej situácii sa práve nachádzate.

Tak, a teraz si asi myslíte, čo je to úžasné tajomstvo?? Je to úprimný, skutočne myslený kompliment.

"Viem, že to je také náhodné, ale musel som ti povedať, že si strašne zlatá."

Teraz sa pokúsim ozrejmiť, čo treba k tomu, aby to bolo efektívne.

Reč tela musí signalizovať, že som sebavedomý, nesmie chýbať úsmev ale iba do takej miery, aby si nemyslela, že si z nej robím prču. Nie je to vtip, ani to nerobím s tým zámerom, že si chcem získať jej pozornosť. Robím to preto, lebo ma zaujala a chcem jej to dať najavo. Každá žena, ktorá zaujme, si zaslúži kompliment. Je jedno, aká bude jej reakcia, ale povedzme si úprimne, ktorá baba by nemala svoj deň, ak za ňou príde chalan a povie jej toto rovno do očí ?

Je tu ešte jedna vec, na ktorú treba brať ohľad. Ak babe poviem, aká je úžasná a nádherná a ako ju zbožňujem, tak jej dávam všetku svoju moc, vie o čo mi ide. Túžia však po tom, že sa o nich niekto stará. že je na svete niekto, komu na nej záleží, kto ju ochráni, keď ju stretne nebezpečenstvo. Niekto kto ju bude mať rád pre takú, aká je: zlatá kočka:)

Chcú niekoho, pred kým by sa nehanbili byť také, ako sú v skutočnosti a kto by v nich videl tú malú holku, ktorá zbožňuje bábiky, miluje jahodovú zmrzlinu a vylihovanie vo veľkom pyžame do neskorých hodín vo svojej posteli. :) Keď jej poviem že je zlatá, toto si predstaví a týmto slovom jej to všetko povieme.

Je ešte strašne veľa vecí, ktoré sa k tejto téme dajú povedať a napísať, ale to zatiaľ na dnes stačí. Odporúčam každému, aby si to skúsil na vlastnú päsť a experimentoval s týmto prístupom, keď od nej nič nečakáme, len jej chceme povedať, že sme si ju všimli. Pozorujte, aké reakcie ste dostali, koľko úsmevov ste navodili v tomto dnešnom zmätenom svete.

Určite budete mať aj Vy zo seba parádny pocit, keď viete, že máte schopnosť vytvoriť troška radosti v niekoho živote. A to je to o čo tu predsa ide.

Rád by som počul, čo k tomu chcete povedať a preto neváhajte a píšte komentáre.

Blog sa presťahoval na túto adresu.

6 komentárov:

spage povedal(a)...

Ale tohle nejde dost dobre provyst u neznamy holky...

CharismaSeeker povedal(a)...

ved prave to je o tom, prist k neznamej holke..to je to umenie...

Anonymný povedal(a)...

uz si to vyskusal? ;o)

Anonymný povedal(a)...

chalan ty si iny magor:) nic v zlom... Pises komentare ako balit baby.. nie si trosku ze trapny?? na kazdu treba nieco ine.. kazda ma ine zmyslanie, nie to tvoje vylihovanie a jahodova zmrzlina..

Triplejojo povedal(a)...

mam otazku??? nevie niekto o nejakej cool knihe na tuto temu??? ale v Slovencine...anglina nie je moja silna stranka...

Anonymný povedal(a)...

Ja mám len jednu otázku.. nemáš facebook, alebo pokec alebo ICQ alebo niečo, ako by som sa s tebou mohol skontaktovať? Naozaj som sa do toho zažral a chcem to mať ako svoje dalšie hobby, dakujem

Súvisiace články podľa označenia



Widget by Hoctro