štvrtok, februára 22, 2007

5 dôvodov, prečo sa viac usmievať

Blog sa presťahoval na túto adresu.
Úsmev je jedna z najjednoduchších a najkrajších vecí na svete, ktoré môžeme rozdávať druhým. Napriek tomu tým strávime veľmi málo času.

Tu je 5 dôvodov, prečo by úsmev mal byť pravidelným spoločníkom.

1. Získajte nával šťastia
Skúste sa práve teraz donútiť vyčarovať úsmev aspoň na 30 sekúnd. Tie parádne pocity, ktoré sú spojené s úsmevom pracujú aj opačným smerom. Tým, že sa usmievate bez ohľadu na to, ako sa cítite, začne vaše telo vylučovať všetky tie úžasné chemikálie, ktoré Vás robia šťastnými. Vyskúšajte to práve teraz a spoznajte rozdiel.

2. Úsmev mení Vašu náladu
Ak sa cítite pod psa, naštvaný alebo smutný, úsmev to okamžite zmení. S pozitívnou náladou máte možnosť vnímať a spoznávať svet inými očami, na základe čoho môžte začať budovať lepšie a šťastnejšie okamihy vo Vašom živote.

3. Úsmevom dokážete meniť náladu druhých
Keď vkročíte do miestnosti plnej ľudí, alebo keď práve komunikujete s kýmkoľvek, vedzte, že úsmev Vám uľahčí cestu takmer vo všetkom. Ľudia sa budú usmievať naspäť a vytratí sa napätie z vašej komunikácie. Vaše rozhovory budú priateľskejšie, zábavnejšie a uvoľnenejšie.

4. Prečo by ste sa nemali smiať?
Ak by ste si mali zvoliť medzi mračením sa, tvárou bez výrazu a úsmevom, tak posledná možnosť mi pripadá ako najproduktívnejšia a najpozitívnejšia. Samozrejme, že sa nebudete usmievať stále, ale ak si to budete pripomínať, tak skôr či neskôr sa to stane zvykom, bez ktorého si nebudete vedieť predstaviť Váš život.

5. Je ľahšie sa usmievať ako mračiť sa
Keď sa usmievate, tak v skutočnosti používate menej svalov na tvári, ako keď sa mračíte. K tomuto záveru sa dopracovalo množstvo ľudí, ale v poslednej dobe začínajú prevládať názory, že to nemusí byť pravda.


Blog sa presťahoval na túto adresu.

2 komentárov:

Smile povedal(a)...

"A prečo sa nakoniec neusmievať, keď je to najlepší spôsob ako pokaziť náladu tým, ktorý Vám úsmev neprajú (alebo závidia)."

(hehe bohužiaľ je to pravda a v tej chvíli som sa na tých čo mi úsmev nepriali smial ešte viac, proste keď som si to uvedomil o čo im vlastne išlo tak som úplne vybuchol do smiechu a oni ešte viac nechápali)

(a teraz mam už úsmev tak na tlčený v hlave, že som sa dokázal udržať smila aj v situácii keď mi kamarátka hovorila to smutné, nie iba kamaráti..... ale vtedy bol môj úsmev skorej mojim štítom.)

CharismaSeeker povedal(a)...

pekny postreh bracho..:)

Súvisiace články podľa označenia



Widget by Hoctro