štvrtok, februára 01, 2007

Muž vsadil svoju ženu v kartách, prehral

Blog sa presťahoval na túto adresu.
Jeden Rus prehral svoju ženu v partičke pokru, keď ju vsadil miesto peňazí.

Andrei Karpov z mesta Murmansk prišiel na tento "geniálny" nápad potom, ako prehral všetky svoje peniaze a tak ponúkol svojmu oponentovi jediné, čo malo ešte cenu, a to bola jeho žena.

Keď prehral a jeho oponent Sergey Bordov si prišiel po výhru, jeho žena Tatiana bola taká nahnevaná, že sa rozhodla v okamihu sa so svojím manželom rozviesť a začala vzťah s Brodovom.

Odvtedy, čo si vzala Brodova hovorí, že vôbec neľutuje opustenie svojho manžela.

Povedala: 'Bolo to strašne ponižujúce a cítila som sa veľmi zahanbene. Hneď ako to môj manžel urobil, vedela som, že ho musím opustiť.'

'Sergez bol veľmi pekný, očarujúci muž a som s ním neskutočne šťastná, aj keď ma "vyhral" v partičke pokru.'


Blog sa presťahoval na túto adresu.

0 komentárov:

Súvisiace články podľa označenia



Widget by Hoctro