streda, februára 07, 2007

Prehľad škôl zvádzania, časť 1: na veľkosti nezáleží

Blog sa presťahoval na túto adresu.
Už dlho som sa chystal napísať článok, kde by som rozobral jednotlivé typy škôl zvádzania. Prvý krok k tomu, že vznikli rôzne školy bol, že muž menom Ross Jeffries, ktorý používal rôzne techniky hypnózy, manipulácie a NLP (neurolingvistické programovanie) založil spoločnosť menom Speed Seduction.

Jeho študentom bol zo začiatku aj mnohým známy David DeAngelo, ktorý je najlepšou možnou voľbou, pokiaľ sa chcete zasvätiť do komunity, čiže je najlepší pre začiatočníkov. David, vlastným menom Eban Pagan, prišiel s radami typu:

1. Byť "cocky & funny", čo by som voľne preložil zdravo sebavedomý so značnou dávkou sarkazmu, čiže spôsob komunikácie, ktorým dávame jasne najavo, že sme nad vecou a že sme výzvou.

2. Vypudiť z tela svoju "wussy" stránku, to znamená prestať sa správať tak, ako by sme sa pchali ženám do zadku, prestať ich uctievať a v každom prípade prestať ich pokladať za prvoradú prioritu v našom živote.

3. Rada odo mňa by bola, aby ste sa prihlásili na jeho mailing list, čiže Vám bude pravidelne posielať správy, v ktorých odkrýva tipy a triky a rôzne príhody, ktoré potvrdzujú správnosť jeho prístupu.

Ďalším expertom, podľa môjho názoru jeden z tých najlepších je Wayne "Juggler" Elise, ktorý založil firmu Charisma Arts, kde učí mužov nielen ako baliť ženy, ale hlavne, ako sa naučiť priateľsky a pútavo komunikovať so všetkými okolo seba, aby ste sa stali obľúbeným človekom. Mnohí jeho spôsob balenia označujú za "Natural Game", čo by som voľne preložil ako prirodzený spôsob, kde sa nemusíte učiť rôzne slovné triky, hry a iné prostriedky na manipuláciu. Je to o tom, ako dať najavo svoje najlepšie kvality čo najlepším možným spôsobom. O Jugglerovi a jeho práci som už raz napísal článok, aj keď tento je podľa mňa lepší :)

Jednou z jeho myšlienok je pravidlo 90 - 10, čo znamená, že by sme mali byť schopní a pripravení viesť asi 90% konverzácie, a potom pomaly prestúpiť do módu 50 - 50, kde sa podieľa na konverzácii z polovice žena a z polovice muž.

Jeho metóda sa zakladá na štyroch krokoch:
1. Pristúp (Approach)
2. Naviazať vzťah (Relate)
3. Dať najavo svoj záujem (SOI)
4. Uzavrieť, čiže úspešne zakončiť danú situáciu (Close)

Jugglerova spoločnosť natočila aj dokument, v ktorom sa rozhodnú pretransformovať 3 týpkov, ktorí nemajú ani poňatia, ako na ženy. Tento dokument sa výstižne volá Škola zvádzania: na veľkosti nezáleží. Dokument je rozdelený na 5 častí.











Tak to by bolo nateraz asi všetko. Onedlho napíšem ďalšie pokračovanie prehľadu tejto komunity. Budem veľmi rád, ak napíšete svoje ohlasy.

Ak sa Vám článok páčil, hlasujte prosím zaňho na tejto adrese

Súvisiace články: Prehľad škôl zvádzania, časť 2

Blog sa presťahoval na túto adresu.

6 komentárov:

Hoax povedal(a)...

No jasne to je ten tipek od ktoreho si citam ebooka :D Wayne Juggler Elise

a to video som tiez uz nejako nasiel.ale je to dobre ako s tych tutmakov spravia spolocenskych tipkov. Proste zaujimave...

No .. hmm ale vzdy nieco nove.. idem sa prihodit na ten mailing list :)

CharismaSeeker povedal(a)...

jj prihod sa...a na p2p sietach je plno materialu od Davida takze tam najdes skoro vsetky jeho seminare

Smile povedal(a)...

Zajtra idem pre The Game tak budem zasa o 600 chudobnejsi .. :D a mam pocit ze sa pekne bude vinimat na mojej policke s knihami ...

Poslednu dobu si stale hovorim, teda skorej nadavam ze som debil. Jedine co v zivote pouzijem zo strednej bude ta anglictina a ja som to tam tak flakal. :(

Ako sa naucit anglicky ?? teda zaklady viem ale som vypatlany bez slovnika ani na krok :D

(ehm tak teraz ako smile.. alebo broodske alebo hoax :) trochu .. tu trpim rozpolcenostou osobnosti :D)

CharismaSeeker povedal(a)...

nooo anglictina je brutalna vec....a velmi potrebna zistujem....ako som sa ucil ja? kukal som hlavne filmy a z pocitacov...a teraz uz citam hlavne anglicke knihy...a zakazdym sa naucis nieco nove...

Anonymný povedal(a)...

Chtel bych, aby ze me vyzarovalo takovy charisma jako z toho chlapka v ruzovy kosili. A ten vlasatej ten to zase umi dost dobre zahrat. Klobouk dolu.

Anonymný povedal(a)...

zdravim chcem vyjadrit obdiv k tomuto blogu ale mam jednu vyhradu stale sa tu pise o tom ako zbalit babu ale vzdy nejak odbocis od temy ako som dalej hladal podobne blogyn a nete som narazil na skvele priklady ale nikde som nevidel ako oslovit zenu a z tycht videi mi pripadalo divne keby kumne niekto prisiel a poedal ahoj ako sa volas keby si bol taky dobry a nasiel nieco co by bolo aj s prikladom?diky.

Súvisiace články podľa označenia



Widget by Hoctro