sobota, marca 31, 2007

300 [film]

Blog sa presťahoval na túto adresu.
Včera som videl tento film a doprial mi megaaudiovizuálny zážitok, ak také slovo existuje :) Veľmi sa mi páčil a príjemne ma prekvapil, keďže som po niektorých recenziách moc od neho nečakal.

Čo však chcem povedať je, že film je hlavne o naozajstných mužoch, ktorí si ctia slobodu, princípy a svoju česť. O mužoch, ktorí vedia čo chcú od života, o mužoch, ktorí bojujú s vášňou, o mužoch, ktorí v niečo veria a sú za to ochotný aj zomrieť. Neboja sa ísť za tým, čo naozaj chcú.

Viem, že tento film je extrémnym príkladom ale v podstate zobrazuje muža, ktorý je pre ženy príťažlivý, muža, ktorý má "chrbtovú kosť". Ak chcete vo Vašom živote ženu, ktorá to dokáže oceniť, nájdite vo svojom živote vec, pre ktorú ste ochotný zomrieť aj Vy a choďte po nej. Keď to spravíte, ženy si to isto všimnú. Staňte sa mužom, o ktorom snívala už od čias, keď bola malým dievčatkom.

Viem, že to je troška drsné, ale keď aspoň z polovičky pochopíte to, čo som Vám chcel povedať, tak bude dobre. Zachovajte si chladnú hlavu, keď ide do tuhého, nebojte sa prejaviť svoju slabosť, nebojte sa opýtať o radu. Rešpektujte samých seba a rešpektujte ju.

Tak, tieto pocity vo mne vyvolal film menom 300, práve mám v playliste soundtrack a očakávam že mi bude hrať dosť dlhú dobu. Jednoznačne odporúčam si film pozrieť.


Blog sa presťahoval na túto adresu.

1 komentárov:

Prix7 povedal(a)...

jj uplne suhlasim, je to skvely film ;)

Súvisiace články podľa označenia



Widget by Hoctro