nedeľa, marca 25, 2007

Prvý bozk

Blog sa presťahoval na túto adresu.
Muži sa často zamýšľajú nad tým, kedy by mali urobiť ten prvý krok a pobozkať ženu.

Čo nám hovorí spoločnosť?

Ak si pozriete hocijaký film, pravdepodobne prídete k momentu, keď sa odohrá prvý bozk medzi hlavnými aktérmi. Väčšinou ten proces, ktorým muž prejde k bozku, trval dosť dlhú dobu. Iste, videli ste scény, kde spolu flirtujú a doberajú sa počas celého filmu, lenže ten prvý bozk zakaždým príde až po neskutočnej drine.

Na začiatku, muž musí ženu osloviť. Celkom jednoduché, nie? Uteká po ulici a nám to pripadá, že to tak všetko má byť, akoby existoval ten jediný a pravý moment, kedy sa majú stretnúť.

Potom príde proces dvorenia sa. Vezme ju von a správa sa ako pravý renesančný muž. Je to taký James Bond. Vždý povie tú najvtipnejšiu a najmúdrejšiu poznámku, vie tancovať salsu lepšie, ako všetci ostatní, a potom zahrá Bachove najlepšie hity na starom klavíri, ktoré sa "náhodou" nachádza v miestnosti.

Potom sa žena nemôže dočkať toho momentu, kedy sa prvýkrát pobozkajú. Však?

Takže sa prihláste na tanečné lekcie, herecký krúžok a naučte sa, ako hrať na hudobný nástroj. V skutočnosti je to celkom dobrý nápad, avšak ženu Vám to nezbalí.

Čo Vám hovorievala mama?

Kúp jej kvety. Buď sám sebou. Zober ju na pekné rande. Otváraj jej dvere. Posuň jej stoličku. Mohol by som pokračovať donekonečna...pretože som to všetko robieval a ešte stále občas robievam...

Ale aj keď to všetko robíte, stále nemáte predstavu o tom, kedy ju pobozkať. Koľko z Vás už bolo na tom ideálnom rande, kedy všetko prebiehalo tak, ako má, okrem toho, že ste ju ešte nepobozkali a dokonca ste sa jej ani nedotkli. Poznám to. Sedíte v aute, keď ju idete odviezť domov alebo len odprevadiť a ten moment, kedy ju pobozkáte sa zdá čoraz ďalej a ďalej, keďže ste viac a viac nervózny.

Princípom poznania, kedy ju máte pobozkať je skutočnosť, že sa jej dotýkate a je s tým totálne vyrovnaná, čiže jej to nespôsobuje žiadne nepríjemné pocity. Musíte sa jej dotýkať hneď zo začiatku. Nie takým úchylným spôsobom, ale jemne a elegantne...tým spôsobom, že jej dávate najavo to, že viete byť sexuálny diabol. Ak sa jej nikdy nedotknete, nikdy ju nepobozkáte.

Budujete to napätie, ktoré Vás dovedie k bozku. Tancujete blízko seba, držíte jej ruky, pozeráte sa jej priamo do očí a hľadáte znaky, kedy sa jej rozšíria zreničky, čo je indikátor toho, že ju priťahujete. Ešte sa však nebozkávate. V tomto momente budujete to vzrušenie a vášeň, ktorá predchádza tomu krásnemu okamihu.

Keď po prvýkrát pobozkám babu, jednoducho to príde ako správna vec, čo sa mala stať práve v tom momente. Jednoducho to cítite vo Vašich očiach, úsmeve, tvári... a najviac vo Vašich perách. Viem, že keby som ju nepobozkal, nastala by asi dosť trápna situácia a bola by tu možnosť, že ten moment by už nikdy nemusel nastať.

Kľúčom k tomu, nájsť ten pravý moment na prvý bozk je, dostať sa von zo svojej hlavy a prestať nad tým premýšľať. Množstvo mužov sa snaží prísť s nejakým plánom, rutinou alebo formulou na navodenie toho správneho momentu. Keď však prestanete nad tým všetkým rozmýšľať, budete mať možno čas zaregistrovať tie ostatné signály, ktoré Vám hovoria "pobozkaj ma". POTOM JU POBOZKAJTE :)

Súvisiace články: Ako sa bozkávať, Vášnivé bozkávanie

Blog sa presťahoval na túto adresu.

6 komentárov:

M@RkY povedal(a)...

Presne tak,ono to proste pride samo od seba,uz to treba len podchytit v ten spravny cas:)Myslim,ze so sucasnou babou mi to tak presne vyslo.Inak CharismaSeeker diky moc za super blog!

CharismaSeeker povedal(a)...

Jasna seeefe...:)))) dikes za komentar....taketo prispevky ma povzbuduju pisat dalej....nech ti to klape s frajerkou...:)

Anonymný povedal(a)...

SUPER bolg... moc si mi pomohol.. dakujem:)

Anonymný povedal(a)...

brutalne dobry blog proste respect... Hladal som všade ale toto tu je užastné diky moc...

Anonymný povedal(a)...

Ja by so TU len opisal jednu moju prihodicku. Tiez som nevedel ci je nie je ta vhodna chvila ale nejaky 3 krat ked sme sa lucili a uz ked mi vysedala z auta som povedal: "a pusinku na dobru noc" ? no a ona sa vratila dali sme pusu,a ta bola z jej strany casovo velmi dlho co mi nevadilo :D :D a odvtedy to uz bol standart pri luceni sa. Podotkynam ze to bol cerstvo nacaty vztah a nejake 2 mozno tretie rande ... potom sa veci zase menia ze ano :-)

online hry povedal(a)...

úplne geniálny článok

Súvisiace články podľa označenia



Widget by Hoctro