pondelok, marca 19, 2007

Tajomstvo, ktoré ženy poznajú, no muži nie

Blog sa presťahoval na túto adresu.
Rád by som Vám povedal príbeh...

Je to príbeh, ktorý sa Vám môže zdať veľmi povedomý. Neznepokojujte sa.

Kde bolo tam bolo, bol raz jeden muž, ktorý bol strašne zamilovaný do určitej ženy.

Na začiatku to bola len ďalšia atraktívna slečna... čím viac ju však spoznával, tým viac ho priťahovala... a čím viac času s ňou strávil, tým viac jej príťažlivosť prerastala do hlbokého emocionálneho naviazania.

Bol tu však problém.

Ako sa jeho naviazanie prehlbovalo, stával sa čoraz viac neistým a bojazlivým.

Pýtate sa prečo?

Lebo nevedel povedať, či mala rovnaké pocity.

Niekedy povedala také veci ako "Si pre mňa veľmi dôležitý" a "Som šťastná, že si sa ocitol v mojom živote"... nič však neprekročilo fázu "kamarátstva".

Niekedy sa vyskytlo aj príležitostné objatie alebo pusa na líce... a raz mu dokonca držala ruku, keď jej vyplakával svoje problémy.

Niečo však bolo strašne zlé.

Jednoducho sa nesprávala ako žena, ktorá je až po uši zamilovaná. Správala sa iba ako kamarátka.

Tá neistota, ktorú pociťoval vo svojom vnútri sa správala ako špirála, ktorá sa každou sekundou zväčšovala. Čím viac bol neistejší, tým viac sa bál, že veci "poserie" tým, že ju pobozká alebo jej povie, nech sa stane jeho frajerkou.

Ako bonus uvediem, že čím viac sa cítil neistejší, tým menej času s ním strávila.

Potom, ako strávil množstvo dní a nocí tým, že nad ňou neustále premýšľal, sa mu podarilo prísť na riešenie. Tým bolo, že ak by jej povedal, ČO CÍTI, že to bude cítiť aj ona.

A tak urobil odvážny krok.

POVEDAL jej, čo cíti.

Povedal jej, že ju neskutočne miluje, že by pre ňu spravil čokoľvek na svete, len aby mohol byť s ňou.

Pozrela naňho a s pochopením mu povedala... "Ďakujem ti... Myslím to naozaj vážne... Ale nechcem zničiť naše kamarátstvo... si pre mňa veľmi dôležitý...".

Toto len nášho chudáka muža zmiatlo ešte viac.

Nevedel, ako to má zobrať...

Myslela tým, že ho tiež miluje, ale že sa čohosi bojí?

Myslela tým, že nie je pripravená na dlhodobý vzťah?

Znamenalo to, že ho nemiluje, ale že sa mu snaží niečo naznačiť?

Myslela tým, že sa dostatočne nesnaží?

Znamenalo to, že musí dať všetko za hlavu a dať jej v SKUTOČNE pocítiť, ako sa cíti?

A tak sa rozhodol, že takto to ďalej pokračovať nemôže... musí byť totiž s ňou.

Musel si byť istý, že dotyčná vie, ako veľmi s ňou chce byť... a tak spravil veľký krok a kúpil jej symbolický darček, napísal jej dlhý list, v ktorom jej vyznával všetky svoje city.

A potom sa stalo, čo si nikdy nemyslel.

Neozvala sa.

Volal jej 3 krát za deň skoro celý týždeň, než sa mu ozvala.

Vymyslela si výhovorku, že je neskutočne zaneprázdnená a povedala "Budem sa snažiť sa ti ozvať čoskoro, musím ísť..." a položila...


...nikdy mu však nezavolala.

Nasledujúce mesiace strávil náš hrdina tým, že sa zúfalo snažil pochopiť, čo spravil zle a čo sa v skutočnosti stalo.

KONIEC

Pekný príbeh, nie?

V podstate je to mýtus.

Stotožniť sa s ním môže veľké množstvo mužov. Príbeh, ktorý bude platiť ešte dlhú dobu. Príbeh, ktorý bude vo Vás rezonovať, lebo sa s ním viete STOTOŽNIŤ.

A prečo rezonuje medzi toľkými mužmi?

Lebo sa v ňom ocitol skoro každý tak alebo onak.

Je tu však tajomstvo. Celá jeho snaha vyznať jej svoje city, presvedčiť ju, nech ho miluje a dvoriť sa jej, v SKUTOČNOSTI bojujú proti nemu.

Veci ešte ZHORŠUJÚ, docieli tým to, že dotyčná mu zo života utečie.

A poviem Vám, nie je to mágia.

Nemusíte byť mladý, bohatý a pekný.

Nemusíte byť ten, kto má šťastie.

Čo však musíte urobiť je, UČIŤ SA, ako zbaliť babu.

Je to schopnosť, ktorú sa dokáže NAUČIŤ každý muž.

A TAK ČÍTAJTE TENTO BLOG, PRE RADY A TRIKY, AKO NA ŽENY.


Blog sa presťahoval na túto adresu.

14 komentárov:

spage povedal(a)...

Jenze prusvih je, ze spousta kluku/chlapu, ac si prectou spoustu takovyhlech prinosnych clanku, poslechnou spoustu podcastu, tak se stejne ale neodhodlaji k tomu nejdulezitejsimu, a to navazani kontaktu s cizi slecnou, vetsina porad bude jenom necinne koukat. obavam se, ze by kazdej potrebovali svyho osobniho mentora

spage povedal(a)...

heh, koukam, ze jsem to trochu prehnal se slovem "spoustu"

CharismaSeeker povedal(a)...

v pohodicke...som rad ze si vyjadril svoj osobny nazor..co si cenim..no ono by stacilo aj zo zaciatku...kebyze si najdu aspon naku partu..s ktorou chodia von a kazdy si tam dovlece kamosku...alebo tak...a postupne sa pozoznamuju...otestuju nake veci..a potom ked uz nadobudne ake take mensie vacsie sebavedomie..tak by mohli skusit oslovit slecnu aspon v bare alebo tak...ked uz nie na ulici za denneho svetla...

Anonymný povedal(a)...

kokos, normalne si trafil do cierneho - asi vacsine z nas sa nieco podobneho stalo :-)

Anonymný povedal(a)...

kokos v takých istých sra**ách som aj ja ,, ibaže som nevyznal lásku a ani sa o to nebudem račej pokúšať,, nie len koli koncu toho príbehu.... a

zoro povedal(a)...

presne tento pripad prezivam, bojim sa jej to povedat, a neviem ako dalej,sme celkom dobri kamarati a bojim sa ze ked jej poviem pravdu tak sa to len zhorsi.

Anonymný povedal(a)...

No zazil som nieco podobne ako v pribehu az po tu cast ze sa rozhodol urobit krok a vyznat jej svoje city. Ja som to proste neurobil a trvalo to dost dlho. Vyckaval som a vyckaval a dufal som ze z mojho spravania si domysli co k nej citim. AJ to tak bolo ale ako som sa neskor dozvedel odnej, ona zase vahala ci si nieco zle nevysvetluje. POstupne ako som sa k nej "nadstandartne" spraval sa do mna nejako zalubila aj ona a raz vecer po sledovani nejakeho nepodstaneho filmu som jej povedal ako krasne vonia a zacal som jej ovoniavat ruky, opatrne krk. To preslo k malym pusam na krk a ruky az som "nenapadne" presiel k ustam. Ale ona nic nepridala sa. Ked som videl moju marnu snahu postupne som ubral "volume". Vyckal som ked odchadzala z moje internatnej izby a povedal som jej ze ci mi da pusu. A ona povedala NIE! KOkos myslel som vtedy ze Zomriem. O par dni sa opakovalo nieco podobne s ovoniavanim ale ked som prisiel k jej ustam, PRIDALA SA a ja som vtedy skoro explodoval. Odvtedy sme stale spolu a ja som najstastnejsi na svete ze mam fakt krasne dievca, ktore lubim a ktore sa mi tak paci. END

CharismaSeeker povedal(a)...

kokos...paradny pribeh..som rad ze si sa s nami podelil o tvoje skusenosti....:)

Anonymný povedal(a)...

Ahoj. Precital som si vyssie uvedeby clanok. A prisiel som na to, ze som spravil vsetky tie chyby, co tam boli popisane. Aby som bol presnejsi-stretol som holku, ktora sa mi pacila, ako som sa dozvedel neskor, aj ona o mne uvazovala, ale ostalo to nakoniec pri kamaratstve. Teraz ma chlapika, s ktorym sa dalo dokopy par dni po tom, co som spravil uvedene chyby (vyznal som sa jej, odmietla ma, prestal som sa s nou stykat). Par dni dozadu sme sa nahodou znovu stretli a prisiel som na to, ze stale k nej citim viac ako priatelstvo. Problem je, ze ona chce byt so mnou aj nadalej len kamoska a chce sa aj so mnou stratavat ako kamoska (vyzitala mi, preco som, sa tak dlho-asi rok- neozval). Preto ma zaujima jedna vec- je mozne stat sa z kamarata znovu nieco viac??? Ked tam ten nabeh bol, potom to preslo do kamaratstva so vsetkymi kravinami okolo toho+navyse to, ze sme sa dost dlaho nestratavalia a ze ma chalana? Je to mozne otocit a spravit z kamaratstva vztah?

Nina povedal(a)...

Dost cool clanok a vela veci v nom je pravda a netyka sa to len muzov/chalanov... to iste preziva mnzstvo zien... lenze zakladnym problemom je, ze ak dotycny tej slecne nikdy nepovie o svojich citoch, mozno sa nikdy nedozvie, ze ona citi to iste k nemu... tak nemajte strach a sup sup do toho;)

Anonymný povedal(a)...

ahojte, vidim, ze si tu pisete zaujimave clanky. Mal som ten isty problem.. Vsetko sa to zacalo ked som zmenil zamestnanie. Prisiel som do novej prace, postupne som sa zaucil a pracoval. Postupom casu som si zacal viac vsimat kolegynu ktora nepracovala so mnou v kancelari ale o kusok dalej..Sem tam som chodil ja k nim do kancelari odniest par papierov , obcas ona, dovolim si povedat, ze castejsie ako ja.. Kedze som tam bol novy tak sa mi kolegovia snazili spravit obraz o kazdom cloveku ktori pracoval vo firme. Ale som clovek ktory si vytvori vlastny nazor na ludi ktorych pozna. Lenze ostatni hovorila ze ona je falosna, vyberava, narocna atd , same zle vlastnosti. Mala 3 rocny vazny vztah cca..Ale postupom casu som si ju zacal viac vsimat, zacala sa mi coraz viac pacit a dostavat pod kozu, az vlastne som s nou bol velmi dobry kamarat.. rozisla sa s priatelom, navonok nedavala najavo ziadne city ze by ju nieco trapilo i ked mi hovorila ze vo vnutri ju to zerie, ale nechcela sa o tom rozpravat... cim dalej tym viac sme sa spoznavali, viac si pisali , proste prisli sme z prace , sadol som opat k internetu a hned sme si pisali, proste ona as mi stazovala co ju trapi co v praaci atd, pretoze tam mala problemi s kolektivom(postupne som ten kolektiv spoznal aj ja-poviem vam sama falos).. isli sme spolu aj na chatu aj s partiou kamaratou, boli prve bozky objatia ..proste stupnovalo sa to..strasne som sa zalubil, velmi som ju lubil , doteraz k nej citim stale nieco, zo zaciatku som jej to nevedel povedat i ked som jej to daval dostatocne najavo skoro kazdy den.. Ona to vedela podla mna, niekedy sa mi zdalo ze to robi schvalne ze sa robi hlupucka ze ona nic nevidi.. dosiel cas kedy som to uz vydrzat nevedel, tak som jej povedal ako mi na nej zalezi , proste ze neviem spavat stale ju mam v hlave .. povedala ze proste stale neni vyrovnana s predchadzajucim vztahom, aj ked na co som zabudol mi na tej chate povedala ze ma ma velmi rada a jej na mne velmi zalezi a ze keby nejde do Prahy za pracou(kvoli tomu zleemu kolektivu nasmu co sme tam mali) tak to skusi so mnou ... dlho som ju prehovaral nech ostane ze kolektiv bude ok , maju tam krizu atd..po mesiaci teda ostala, v praci sa to zlepsilo, nemala tam tak ,,dusno,, tak teda hovorim si ,, skusim pomaly teda zatlacit nato co povedala pred par mesiacmi.

Anonymný povedal(a)...

pokracovanie: Do Prahy neisla, ja som jej bol stale oporou a stale som ju lubil. no ale stalo sa to co som pocut nechcel, sice som to v kutiku duse citil ze to nedopadne v moj prospech, teda tak ako by som chcel, opat mi povedala ze ona neni pripravena na dalsi vazny vztah, ze som super clovek , strasne jeej na mne zalezi je rada ze som prisiel do jeej zivota a nevie co by bezomna robila ale ze chce kamaratstvo ze vztah zatial nie ale ze ked ju to vsetko prejde tak bude ona bojovat o mna ... povedal som ze ok, nemohol som ukazat navonok co citim, ako mi je. bolo mi strasne, nevedel som co robit, to bolo ako keby druhe nie..z toho som si odvodil uz ze z tohoto nemoze byt nic iine ako kamaratstvo kedze povedala , keby neidem do Prahy tak skusime to , neisla a neskusilo sa nic.. potom opat ked som zatlacil povedala neni pripravena.. viem laska boli teda sklamanie ale to uz bolo 2 roky po tom vztahu co mala...a co som vedel , priatel na nu nebyval moc dobry..Od tej doby co som sa snazil presiel dalsi rok, stale je volna, stale si piseme, nie tak casto ale neni to ani malo, nechodime uz von spolu ako niekedy raz za cas asa stane ze sa ide a aj to ked ideme tak neideme sami..pracujeme v jednej firme vidim ju kazdy den, kazdy den sa s nou rozpravam . ci ju lubim? neviem ci je to take silne kedze mam vela kamaratov , kamaratiek kt. povedali kasli na nu, iba sa s tebou hrala tak ako ti to hovorili v praci ze lubi ,,namotavat,,..No mam ju stale rad, neviem nedokazal by som ju asi tak lahko nenavidiet alebo sa s nou nerozpravat, naucil som sa nejak zit s tym ze tam ona je vidim ju, uz to neni take silne, ale nieco tam je..bojim sa aby sa to opat nevratilo , bo stale so mnou komunikuje , piseme si .. bojim sa ze opat sa budem trapit a zbytocne. Takze co myslite, je to jeej hra? alebo stale je zamilovana aj ked bol na nu byvaly velmi zly a podvadzal ju a ona o tom uz vie? vyuziva ma tym ze vie ze ked bude mat problemi v praci tak bude mat opat ist ku komu sa postazovat ? :) prepacte za tak rozsiahli clanok , ale ked som to chcel popisat vsetko tak som musel :)takze uz ani sam neviem ci je dobre povedat zene o svojich citoch , kedze su podla mna zeny rozne ...nie kazda to mysli vazne a niektore sa radi hraju , maju radi pocit ze niekoho maju ako sa hovori ,,omotaneho okolo prsta :)... neviem ci je to uplne k teme, ale myslim si ze z casti urcite ano..:)ale ked nad tym uvazujem, asi je to lepsie povedat posutpne , teda dat najavo aj slovne svoje city k zene bez ohladu na nasledky...(tymto clankom som nechcel urazit ziadnu zenu, slecnu , dievca, tak ako u vas aj u nas su chlapy ktori sa radi hraju s opacnym pohlavim...

Anonymný povedal(a)...

wwqweqeqwedqda

Anonymný povedal(a)...

paneboze keby som to cital pred mesiacom...spravil som raz a po dlhsom case pri inej znova.tusil som uz ze to takto moze skoncit,a aj tak bolo.akonahle neistota narasta, narasta aj snaha pochopit co sa deje a to je zaciatok konca ak sa to nechyti do ruk spravne.

Súvisiace články podľa označenia



Widget by Hoctro