štvrtok, marca 22, 2007

Záhadné bytosti alebo duchovia zachytení na videu

Blog sa presťahoval na túto adresu.
Veľmi rád sa bojím a zaujímajú ma všelijaké záhady, tajomstvá a v neposlednej rade duchovia, tak si občas prebehnem po internete v pátraní po videách, ktoré by mohli zachytiť nevysvetliteľné udalosti alebo javy. A tak chcem dnes uverejniť 3 videá, ktoré ma zaujali.

Video číslo 1 zobrazuje, ako sa chlapík vybral na cintorín s tým, že ide vykonávať nejaké to pátranie a tak. Zobral si so sebou kameru a výsledok, ktorý natočil, mi príde dosť znepokojujúci:



Video číslo 2 zachycuje scénu z kostola vo Vatikáne, ktorá sa neskôr objavila aj v správach v televízii:



Video číslo 3 ukazuje tajomný tieň alebo ducha, ktorý sa pohybuje v garáži. Zachytila ho bezpečnostná kamera.



Blog sa presťahoval na túto adresu.

2 komentárov:

spage povedal(a)...

Co se tyce me, tak dokud nejakyho ducha nepotkam osobne, tak na to asi verit nebudu... Ale zas na druhou stranu ani nevim, jestli bych nejakyho chtel vubec potkat.

CharismaSeeker povedal(a)...

Ja by som zasa strasne chcel zazit nejaky taky zazitok.....ze by som z prvej ruky mal kontakt s niecim paranormalnym...

Súvisiace články podľa označenia



Widget by Hoctro