štvrtok, apríla 19, 2007

5 najčastejších dôvodov, prečo sa s Vami žena rozíde

Blog sa presťahoval na túto adresu.
Hlavným ťažiskom, ktorý sa nachádza takmer vo všetkých dôvodoch je, že muž už nie je viac atraktívny. Poďme sa teda pustiť do najčastejších dôvodov, prečo sa s Vami žena rozíde.

Dôvod číslo 1: Lepíte sa na ňu ako mucha na hov..

Muž sa stáva veľmi posadnutým. Strávi s ňou príliš mnoho času a vyžaduje si neustále jej pozornosť. Toto je jedným z najväčších negatívov špeciálne pre ženu, ktorá Vám toho môže veľmi veľa ponúknuť, keďže má svoj vlastný a zaujímavý život. Potrebuje priestor, potrebuje aj svojich kamarátov. Postarajte sa o to, že jej dáte tento priestor podporíte jej nezávislosť.

Dôvod číslo 2: Hľadáte jej uznanie

Robíte veci, ktoré viete, že by ste robiť nemali. Myslím tým: Čo by si dnes chcela robiť, zlatíčko? alebo Veľmi som chcel vidieť ten film, ale myslím si, že by sme si mohli pozrieť ten, čo chceš ty... Toto je typické "wussy" správanie. PRESTAŇTE S TÝM. Prekrásne, inteligentné ženy tento typ správania nebudú tolerovať príliš dlho. Garantujem Vám, že z 98% ste tento vzťah takto nezačali. Najlepším materiálom, ako jednoducho zistiť, ako sa nesprávať ako "wussy" je, naštudovať si materiál od učiteľa zvádzania menom David DeAngelo.

Dôvod číslo 3: Žiarlivosť

Nikdy nerobte žiarlivostné scény. Ak chodí s Vami, tak chodí s Vami a basta. Ak si myslíte, že každý s ňou neustále flirtuje, tak Vám len potľapkám po pleci, lebo je to asi kus. Kontrolujte si emócie žiarlivosti a snažte sa ich premeniť do niečoho produktívnejšieho, ako je napríklad humor. Keď niekto povie: "Máš toľko šťastia, že s ňou chodíš.." odpovedzte niečo v zmysle: " Viem viem, predstav si, ako sa musela namakať, kým ma dostala!"

Dôvod číslo 4: Nudný a predvídateľný

Toľko chlapov je predvídateľných a nudných, že si to ani neviete predstaviť. Aspoň 1 krát z 10 jej nezdvihnite telefón, len aby premýšľala, čo asi práve robíte, keď nemáte na ňu čas. Robte veci, čo nie sú zvykom a čo s ňou bežne nerobíte, ako napríklad sa zoberte raz za čas na večeru, choďte lyžovať, stanovať alebo niečo podobné.

Zmixujte to tak, nech to je zaujímavé pre Vás oboch. Tiež buďte nepredvídateľný, čo sa týka Vašeho správania sa. Buďte niekedy milý, niekedy zaqsa buďte sebecký alebo arogantný, ale iba do určitej miery. Snažte sa mať život plný udalostí, a nebuďte na ňu stále nalepený.

Dôvod číslo 5
: Prestali ste robiť to, čo na ňu platilo

Na začiatku ste ju dostali. Čo ste spravili? Ako ste sa správali? Zabudnite na to, čo hovoria knihy o ideálnych vzťahoch, robte to, ČO NA ŇU ZABERALO. Pamätáte si to príslovie: "Ak budete stále robiť to, čo ste robievali, budete dostávať to, čo ste dostávali!" Presne toto platí aj v tejto oblasti.

OK dúfam že ste pochopili, čo som chcel týmto príspevkom povedať. Veľmi ma zaujímajú takéto veci, lebo viem, že platia a ovplyvňujú významnou mierou Vaše vzťahy.

Ženy majú obvykle obrovské množstvo možností, čo sa týka mužov, tak preči jej dávať možnosť obzerať sa po iných, keď už má tú najlepšiu možnosť?

Veľa šťastia

Blog sa presťahoval na túto adresu.

4 komentárov:

M@RkY povedal(a)...

Hlavne 4. dovod moze byt pre muza asi najviac frustrujuci..Byt predvidatelny je asi najhorsie,co sa nam moze stat a predsa sa to deje:))Teda 2. najhorsia hned po vete typu:"Si super,ale mam ta rada,ako kamarata."-toto asi polozi kazdeho na konci vztahu,od ktoreho dost ocakaval.

Sintea povedal(a)...

Moji chlapci... Asi nie som Ta prava z druheho brehu co Vam ma radit, ale neodporucam svoju "nudnost" riesit nezdvihanim telefonu, bujarymi chalanskymi akciami a vecierkami. Ano, raz za cas kratky oddych a posedenie s kamaratmi nezaskodi, ale nam zenam by to po case zasa mohlo fasa vadit. Ja sama som sa s mojim poslednym priatelom s ktorym som bola 7 a pol roka rozisla preto, pretoze sa s nas skutocne stali kamarati... Velmi na mne visel, dusil ma, bol ziarlivy a vo vztahu mi chybala dovera. Pomalicky som si stavala v svojom srdci mur voci podozrievaniu, stihaniu a dusivej laske, az sa postupne z toho muru stala realita a z lubim Ta iba mam Ta rada... Dal mi kopu stastia, ale aj mnoho slz a bolesti. Milujte svoje priatelky, budte nezni, napaditi, pozorni, hovorte im ako Vam na nich zalezi a vlastne, hovorte nam vsetko co Vas trapi a tesi. Nie sme len Vase priatelky, snubenice a milenky, ale aj Vase spriaznene duse a chybajuce polovicky a to iste ste aj vy pre nas. Prave preto Vas tak potrebujeme a milujeme... :o)

Veronika povedal(a)...

hmm zaujimavy blog... asi by som ho mala ukazat mojmu byvalemu... na zacjatku bol super ale potom zacal byt dost otravny... napriklad ked bol tyzden prec a nemohli sme byt v kontakte tak ma musel vkuse prezvanat a minimalne raz denne mi volal...a ked som nezdvihala lebo som bola napr. na kupku a nemala som momentalne po ruke mobil bol z toho zufaly... taktiez nic vlastneho nevymyslel a vsetko bolo len podla mna... na otazku kam pojdeme vzdy odpovedal kam chces, na to aky film si pozrieme povedal ten ktory chces ty... ako lubila som ho a na zaciatku bol uplne iny, ale ked sa potom na mna tak naviazal vazne mi zacal liezt na nervy... ved co by ste si vy mysleli o holke, ktora by s vami musela byt kazdy druhy den a vzdy ked si s vami nepisala aspon cez net alebo aspon par smsiek by vam volala ako sa mate? a co robite? a co ste robili predtym ze ste jej nezdvihali? nebolo by to dost unavne? a vazne obdivujem autora blogov, s takmer vsetkymi jeho nazormi sa stotoznujem a musim uznat ze vela veci presne vystihol... taktiez aj tychto pat dovodov

Anonymný povedal(a)...

nechapem ako sa moze nejaky chlap naviazat na zenu, ale dobre asi som iny. tiez mi pride divne "nedvihat" telefon, myslim v situacii, ked mozem zdvihnut len preto, ze som to cital v nejakom navode ako sa chovat k zene. ist na pivo, aby som ozvlastnil vztah je podobne cudne. ja osobne nezdvihnem telefon ked nemozem a idem na pivo vtedy ked mam chut sa ozrat. vsetky navody na tuto temu su bullshit, pretoze vsetky su len o nejakom hrani, o niecom co nie je prirodzene co sa casom i tak prejavi. keby som mal napisat navod na zbalenie zeny napisal by som bud prirodzeny a hladaj dovtedy kym nenajdes zenu ktorej tvoja prirodzena natura vyhovuje. vtedy ti aj ta zena bude vyhovovat. vrana k vrane sada to plati aj tu. clovek nemoze zmenit svoju prirodzenost svoje prave ja.
su tri typy muzov:
1. INDIVIDUALISTA - kasle na nejake pravidla a nema strach z toho ci mu to s nejakou vyjde alebo nie - pretoze nepremysla o zenach ako o uspechu ci neuspechu. zeny su prenho zeny nic viac ani menej. niekto by nazval tento typ sebec ja to nazyvam vrodeny individualizmus. najprv je jeho brazda v zemskom povrchu, vsetko ostatne je podruzne. zo vsetkych typov najmenej pouzitelny pre bezny zivot a na druhej strane mozno najviac pritazlivy pre zeny. asi prave preto ze ziadnu vlastnu pritazlivost vobec neriesi.
2. CHLAP - normalny, zdravy a sebavedomy muz so zdravou mierou pre cit a nadhlad. zena prenho predstavuje velmi dolezite miesto v jeho zivote. rodina je prenho vsetko. najviac pouzitelny typ do zivota. spokojny vztah plny lasky poklada za zivotne stastie.
3. SLABOCH - muz s nezdravou mierou komplexov, ktory potrebuje byt pod pedalom. ziarlivy, domyslavy, dotieravy. do tejto skupiny patria vsetci, ktori zenam fyzicky ublizuju, znasilnuju, pripadne psychicky tyraju. ozajstne utrpenie pre vsetky zeny co si omylom zacnu s tymto typom muza.

Súvisiace články podľa označenia



Widget by Hoctro