streda, apríla 25, 2007

Ako zbaliť babu, alebo príručka, ako zbaliť ženu, verzia 1.0

Blog sa presťahoval na túto adresu.
Už dlho som sa pohrával s myšlienkou, že by to chcelo napísať zjednocujúci článok, ktorý by dával rozumným spôsobom dokopy to množstvo textov, ktoré sa za tie 4 mesiace fungovania môjho blogu objavilo.

Ak ste úplný nováčik, čo sa týka zvádzania a netušíte, kde je sever, tak by ste si mali prečítať tento príbeh, v ktorom je spomenutá príhoda, s ktorou sa môže stotožniť takmer každý muž. Dočítali ste príbeh, a hovoríte si, čo ďalej? Do pozornosti by som Vám dal aj článok, ktorý predstavuje myšlienkový pochod moderného alfa muža.

Okej, viete, ako by ste mali uvažovať, a možno aj viete, že existuje neskutočne veľa metód zvádzania, od priameho prístupu po nepriamy. Čiže idete na to buď obklukou alebo priamo cez múr. Trochu orientácie by Vám mohla dodať séria článkov, prehľad škôl zvádzania, ktorého prvý diel je tu.

Bomba, dostali ste sa až sem:) Čo však s babou, ktorú stretnete na ulici alebo na nejakej spoločenskej udalosti? Ako zanechať čo možno najlepší prvý dojem Vám porozprávam tu. Neviete, či ju priťahujete? Tak rýchlo kuknite sem, aby ste odhalili ženské signály záujmu.

Zoznámili ste sa a Vy ste dostali od nej telefónne číslo alebo iný kontakt, a neviete, kam alebo ako ju pozvať na rande? Tak si prečítajte o elementoch, ktoré by nemali chýbať pri tom, keď plánujete Vaše prvé a ďalšie rande s novou slečnou.

Podarilo sa, je s Vami na rande a neviete, o čom sa s ňou rozprávať, jasne, poznám ten pocit. Je lepšie, keď máte v zásobe určité triky alebo otázky, ktoré dostanú ženu do príjemnej nálady. Jedna možná technika, ktorá je spomínaná na tomto blogu je metóda 4 otázky. Ďalšou metódou je test, menom jahodové pole, ktoré Vám o nej povie zaujímavé veci :) ešte jedno cvičenie pre lepšiu konverzáciu so ženou nájdete na tejto adrese. Efektívnou príhodou na rozprávanie, pomocou ktorej dáte o sebe najavo samé dobré veci je táto príhoda, menom 100 percentná žena.

Je Vám spolu dobre, všetko ide tak, ako má, no Vás stále trápi otázka, kedy a ako ju pobozkať. No mám pre Vás dobrú správu, choďte na túto adresu a nájdete odpoveď možno nie na všetky, ale určite na mnohé otázky, čo sa týkajú bozkávania.

Ak ste úspešne zvládli prvé kroky, tak si povedzme čosi o tom, že ženy chcú perfektný a nespútaný sex plný orgazmov.

Na záver tohto stručného a dúfam že poučného prehľadu by som dal zoznam 5 najčastejších dôvodov, prečo sa s Vami žena rozíde.

Dúfam že som Vám aspoň trocha pomohol.

Blog sa presťahoval na túto adresu.

4 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

konecne nejaky vytah, uz len par hodin a mam znova prve rande tak drz palce ;)

takze havne sa jej dotykat od zaciatku...nezabudnut pobozkat cim skor...a potom ju vasnivo pobozkat a potom k veceru pretiahnut ;)) hned na prvom rande, teda aspon co tak citam - ani inak by to nemalo byt ci ano? ;P

hehe nasmial som sa dost, som tu uz 2hy krat asi budem musiet zlepsit dochadzku, vylepsuje mi to naladu bulvar ale pisany tym spravnym sposobom, nie tie odborne kecy na 1 kopyto menom wanda & comp, len niekedy by si mal udat zdroj...

nie kazdy cita digg ;P ale tak no ;)

cowgaR

Anonymný povedal(a)...

Toto všetko je fajn, ale ja by som chcel podotknut ze nie vsetky zeny su rovnake napr. naposledy so na jednom vecierku uvidel znamu, velmi peknu sesnastku, ktora vysielala signaly na vsetky strany (a cely vecer mala okolo seba dost chalanov) ale nakoniec skoncila aj tak v mjojom naruci, trochu sme sa pozkavali a tak .. hned jak som prisiel domov vecer som jej napisal sms("cau blabla, lezis? ja len ze ci zajtra neskocis so mnou von")to som asi nemal robit samozrejme neodpisala ani rano tak som je volal poobede nedvihala .. nerozumiem tomu .. chodi inac na tu istu skolu ako ja (o 2 ročniky nižšie) a ja neviem ako mam pokračovat (hlavne ked ju uvidim :-/) any HELP ?

Shakal povedal(a)...

Ja teda neviem.
Precital som si celu seriu clankov v uvedenych linkoch ale co ma zaujima:

Su naozaj vsetky baby rovnake? Naozaj sa vsetky tie "rady" ako sa niekomu zapacit daju takto "zovseobecnit"?

Platia vzdy?

Anonymný povedal(a)...

tie to rady su fajn ale co ked chcem zbalit taku ktoru poznam uz od malicka? je aj nato niaky navodf?

Súvisiace články podľa označenia



Widget by Hoctro