sobota, júna 16, 2007

Krásna pesnička od muža menom Israel Kamakawiwo'ole, Somewhere over the rainbow

Blog sa presťahoval na túto adresu.
Dnes som objavil jednu krásnu pesničku, ktorá sa v originále nazýva "Somewhere Over The Rainbow". Spieva ju dnes už mŕtvy Israel Kamakawiwo'ole. Mnohí ju možno už poznali, no ja som sa o nej dozvedel až dnes. Tak si ju určite vypočujte:




Ak sa Vám pieseň páči, dajte jej hlas. Dozvie sa tak o nej viacej ľudí. Ďakujem.

Blog sa presťahoval na túto adresu.

16 komentárov:

Peto povedal(a)...

Celkom pohoda. Som si nevedel spomenut odkial mi je to zname. Uz ma napadlo ze to hrali v Bailande.

Pjotr povedal(a)...

Zaujímavé. Priateľka chcela túto pieseň, tak som sa dal do pátrania bez toho, aby som vedel, kto to spieva a ako sa skladba volá. Akosi som to nechal voľne plávať. Vôbec by ma nenapadlo, že to nájdeš a zverejníš to a tak odhalíš pre mňa nevyriešiteľné tajomstvo :-).

CharismaSeeker povedal(a)...

Heh...tak som rad...zaujimava zhoda nahod...:)

radixxko povedal(a)...

Je to fakt inspirujuca piesen, inak k tomu hladaniu, staci hodit do googla request: "lyrics [par slov z textu]" a si doma, teda aspon vacsinou je na prvej strane to co potrebujem

Pjotr povedal(a)...

[4] radixxko, pokiaľ počuješ tú skladbu neustále. Lenže keď počuť len úvodnú melódiu, bez textu a len raz, dvakrát (viem, v archíve Markízy to je), tak to nie je najlepšia vyhliadka ;-).

wampier povedal(a)...

Kto by mal zaujem o tuto pesnicku, moze si ju stiahnut z tejto stranky:
http://www.edisk.cz/stahni/64448/14---Somewhere-Over-The-Rainbow-What-A-Wonderful-World.mp3_3.64MB.html

wampier povedal(a)...

druhy pokus...
[url]http://www.edisk.cz/stahni/64448/14---Somewhere-Over-The-Rainbow-What-A-Wonderful-World.mp3_3.64MB.html[/url]

wampier povedal(a)...

..do tretice. Dufam, ze uz to vyjde
http://www.edisk.cz/stahni/64448/14---Somewhere-Over-The-Rain
bow-What-A-Wonderful-World.mp3_3.64MB.html

CharismaSeeker povedal(a)...

Vďaka za tip...:)

Anonymný povedal(a)...

Poznamenavam, ze prvy krat som ju pocul davno davno v trance prevedeni odkial si ju pametam. A ked mi tu niekto spomenie Bailando tak ma ide roztrhat. Uz vazne ste vsetci zmagoreny z TV !!!

CharismaSeeker povedal(a)...

Tomu ver...ja som ani nevedel ze je z Bailanda...len jeden kamos mal v icq statuse link na youtube video tejto pesnicky tak sa mi zapacila a hla je tu..

Anonymný povedal(a)...

original somewhere over the rainbob je s 1939 s filmu carodejnik s krajiny Oz a tusim tato piesen dostala aj oskara

Anonymný povedal(a)...

A taky to docela slušně předělala Marusha :-)

Zoki povedal(a)...

Určite dostala Oscara. Ja si ju pamätám z filmu 50 First Dates, kde sa na záver filmu Drew Barymore prebudí na lodi a vyjde na palubu za svojim manželom Adamom Sandlerom. A dnes som sa dozvedel, že bola hraná aj na konci filmu Meet Joe Black, v ktorom hral Brad Pitt a Anhony Hopkins. Dokonca ju naspieval aj Louis Armstrong. A preto som zapátral a tiež sa dozvedel, že originál bol z filmu Čarodejník z krajiny Oz.Je o nej všetko na Wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Over_the_Rainbow.
Ten Hawaian ju fakt pekne naspieval. Ale perfektne to spievalo aj 6-ročné dievčatko na Britain's Got Talent http://www.youtube.com/watch?v=En0A8KGMgq8&mode=related&search=.

Anonymný povedal(a)...

Jojo, moc krásná písnička. Pěkně ji zpívá i ta malá holka a hezky ji nazpívaly i Celtic Woman :)
http://www.youtube.com/watch?v=I5T6gyCPDvM

Anonymný povedal(a)...

Hey just wanted to give you a quick heads up. The words in your article seem to be running off
the screen in Ie. I'm not sure if this is a format issue or something to do with browser compatibility but I figured I'd
post to let you know. The style and design look great though!
Hope you get the problem solved soon. Thanks

Here is my homepage ハミルトン 時計

Súvisiace články podľa označenia



Widget by Hoctro