pondelok, júna 04, 2007

Link karma 1

Blog sa presťahoval na túto adresu.
Rozhodol som sa dať na svoj blog odkazy, ktoré ma zaujali na českých a slovenských stránkach. Nazval som to Link karma, snáď niekto ocení, že som mu sem dal link. Poďme teda na to. V tejto úvodnej epizóde Link karmy sa pozriem na blog Sietook, z ktorého ma zaujali tieto články:

1. Na čo je dobrý dôverný vzťah s druhým človekom, kde autor popisuje, ako dochádza ku konfliktom a ako im predchádzať.

2. Ako zvýšiť svoj doterajší výkon - identifikujte svoje chute, schopnosti a spoznajte svoje okolie.

3. Do tretice by som chcel upozorniť na článok Prečo ľudia chodia zamračení?

Dúfam, že sa Vám podobná myšlienka páči a že sa rozšíri aj na iné blogy.

Blog sa presťahoval na túto adresu.

3 komentárov:

Pjotr povedal(a)...

Som poctený, že si si vybral môj blog :-).

Ozaj, ten tretí odkaz je na nesprávny článok ;-). Má to byť asi: http://sietook.org/sk/clanok/preco-ludia-chodia-zamraceni (tento odsek po odstránení chyby kľudne zmaž).

CharismaSeeker povedal(a)...

Pohodičke...vďaka, že si ma upozornil na chybu...ktorá sa občas pritrafí...:)

Pjotr povedal(a)...

Dovolím si poznamenať niečo, čo nesúvisí s článkom.

Tvoj blog sledujem už dlhšie a prednedávnom som ho zaradil aj do RSS čítačky, lebo niekoľko vecí, čo si napísal aj funguje a skúšam ich na sebe ;-). Napríklad to o tom spánkovom režime. Výborný článok.

Páči sa mi aj optimizmus, čo sa odtiaľto číta.

Súvisiace články podľa označenia



Widget by Hoctro