streda, júna 27, 2007

Link Karma 2 - Ako zarábať na Internete

Blog sa presťahoval na túto adresu.
Dnes by som chcel napísať druhý diel zo série Link Karma, v ktorom rozoberám zaujímavé blogy. Dnes to bude blog Embuck.com. Tento blog sa zaoberá spôsobmi, ako monetizovať Vašu stránku, čo pre bežných smrteľníkov znamená, že hľadá spôsoby, ako na svojej stránke zarobiť nejaké tie peniažky.

Páči sa mi séria článkov o Adsene, v ktorých je popísané množstvo užitočných tipov, ako čo najefektívnejšie používať tento reklamný nástroj, ktorý používam aj ja na mojom blogu.

Druhým zo spôsobov, ako zarobiť na svojej stránke, sa zaoberá článok, v ktorom autor popisuje spôsob, ako predávať odkazy pomocou Text Link Ads.

A na záver by som Vás upozornil na jednu zaujímavú príležitosť, v ktorej autor blogu Embuck, ponúka vo svojej súťaži rok hostingu zadarmo. Stačí, keď na svoju stránku uvediete doleuvedený odkaz:

Chcem vyhrať doménu s blogom “Zarábajte na internete

Blog sa presťahoval na túto adresu.

0 komentárov:

Súvisiace články podľa označenia



Widget by Hoctro