nedeľa, júna 03, 2007

Piráti Karibiku: Na konci Sveta [film]

Blog sa presťahoval na túto adresu.
Včera som videl nových pirátov z Karibiku a ak mám pravdu povedať, bola to podľa mňa hovadina. Bol som sklamaný, tie tri hodiny, čo som tvrdol v kine som zrejme mohol využiť aj trochu inak. Čakal som od toho viac. Favoritom v tejto sérii je bezpochyby diel číslo 1 a myslím si, že mi dajú mnohí za pravdu. Ale aby som o tom moc nefrflal, našli sa aj vtipné momenty. Čo som sa poriadne zarehotal bol moment, keď malý zakrpatený pirát z Jackovej družiny strielal z pištole a jeho to chudáka odhodilo do hlbokej jamy. Heh...:)

Pre tých, čo nevedia o čom zhruba tretí diel pirátov je uvádzam oficiálny text distribútora:

Éra pirátov sa končí a nastávajú pre nich temné časy. Lord Cutler Beckett z Východoindickej spoločnosti získal kontrolu nad hrôzostrašnou loďou duchov - Lietajúcim Holanďanom a jeho diabolským kapitánom, napoly človekom, napoly chobotnicou Davym Jonesom. Lietajúci Holanďan teraz pod velením admirála Norringtona nezastaviteľne brázdi sedem morí, bez zmilovania zabíja pirátov a ničí ich lode.

Will Turner, Elizabeth Swann a kapitán Barbossa sa vydajú na zúfalú výpravu zhromaždiť Deviatich lordov z Brethren Court, jedinú nádej, ako zastaviť Becketta, Lietajúceho Holanďana a jeho armádu. Ale jeden z lordov chýba - kapitán Jack Sparrow, uväznený v pasci Davyho Jonesa.

Naši hrdinovia, vrátane veštice menom Tia Dalma, musia najprv odcestovať do exotického, ale zároveň nebezpečného Singapúru, čeliť čínskemu pirátskemu kapitánovi Sao Fengovi, aby získali mapu a loď, ktoré ich dovedú až na kraj sveta - a k Jackovi...

Recenziu nájdete Tu

UPDATE: Pripojená video recenzia so zábermi z filmu


Blog sa presťahoval na túto adresu.

7 komentárov:

Pacifista z Alibista povedal(a)...

Film je skvelý. Ak ste ešte tento rok neboli v kine, pretože sa premietajú iba hlúposti, tak na tento film choďte.

Nenechajte sa znechutiť tiež-názorom jedného človeka, ktorý je zviazaný akousi spomienkou na prvý diel (ktorý si, tipujem, v skutočnosti aj tak nepamätá).

Film nie je náročný. Je zábavný a útočí na zmysly, hudba je skvelá, efekty sú skvelé, scéna je výborná. Film je pekný. Ideálna príležitosť na relax a zážitok. Treba sa len uvoľniť a neočakávať priveľa.

CharismaSeeker povedal(a)...

Môže byť, každému sa páči niečo iné. Ak túžite vidieť nudné dialógy, scény, ktoré ste videli takmer v každej časti pirátov, tak naňho kľudne choďte....

Pacifista z Alibista povedal(a)...

Ako som už písal. Nenudil som sa ani minútu. Film rozhodne nebol opakovaním predošlých častí. Stačí sa trocha odosobniť.

S "charismaseekerom" súhlasím len v jednom. Že na tento film kľudne môžte ísť, rozhodne je to po dlhom, dlhom čase v kinách jedna lahôdka.

Anonymný povedal(a)...

V jednom vtipe otec v liste synovi do skautského tábora upozorňuje svojho syna, že desať korún, ktoré chcel, sa píše s jednou nulou, a nie s dvoma...

Myslím že keď je nejaký film nudný, treba to smelo označiť slovom NUDNÝ, a nie skvelý.

Neboj sa naďalej označovať veci pravými menami, CharismaSeeker!

CharismaSeeker povedal(a)...

Vdaka moc za podporu:)

Smile povedal(a)...

To: Pacifista z Alibista
Ten film je sklamanie z piatich ludi co sme ho pozerali bojoval zo spankom iba jeden .. lebo ostatny styria spali
Skus sa na to pozriet normalnym kritickym pohladom a nie pohladom fanatika. Alebo si precitaj aj ine recenzie. Mozno zistis ze su podobne ladene. :)

CharismaSeeker povedal(a)...

sna paka smajle...ak si volny a mas po skuskach tak mozme skocit na pifko...:)

Súvisiace články podľa označenia



Widget by Hoctro