pondelok, júna 11, 2007

Tvár za blogom

Blog sa presťahoval na túto adresu.
Hurá, prvýkrát som bol kontaktovaný blogerom z českej alebo slovenskej scény, ktorý ma zapojil do zaujímavej reťazovky, v ktorej by mali všetci blogeri odhaliť svoju tvár... :) Preto sa týmto chcem poďakovať blogerovi menom Dan, ktorý má túto stránku. Štartérom tejto reťazovky na Slovensku je Embuck.

Tak ako je internet doménou anonymity, tak práve blogy sú vystúpením z tejto anonymity. Bloger poväčšinou neostane len pri suchých faktoch, ale blog obohacuje aj osobnými zážitkami, skúsenosťami či názormi.

PS: Foto bolo, už nie je :)

Takže ak chcete vidieť, kto stojí za týmto blogom, máte možnosť... Foto je z jednej z mojich obľúbených krčiem, menom Machnáč, pre mnohých pojem určite to známy. Utorky 6-ka za 135 SK....jaj...:)

Zároveň by som chcel zapojiť do reťazovky autorov blogov:

Blog sa presťahoval na túto adresu.

8 komentárov:

Peto povedal(a)...

Vdaka za pozvanie do retazovky. btw myslis, ze som na to vhodny adept, kedze sa jedna o retazovku pre blogerov a ja sa na stranke bestvideos velmi ako bloger neprezentujem. Tak ale hadam to ostatnym nebude prekazat. Uz len musim najst nejaku normalnu fotku.

CharismaSeeker povedal(a)...

Jasne...pohode..:)

Anonymný povedal(a)...

Dík moc za účast, kvalitní foto ;)

Dan

Pjotr povedal(a)...

Dík za posunutie reťazovky ;-). Osobne som sa raz už hral na také čosi na svojom starom počine - http://sietook.druskova.sk/?ukaz=archiv&id=230 - preto musím niečo originálne vymyslieť, ako to prezentovať, ako niečo nové :-D.

Peto povedal(a)...

Tak uz som tam. http://bestvideos.ic.cz/?p=166

Anonymný povedal(a)...

hm.
podla mna kazdy kto byva v okoli machnaca tak 30 km si musi to miesto zamilovat. a sestky. mmmmm. nic lepsieho este na tomto svete nevymysleli:) akonahle budem amt po prijmackach, tak som tam kazdy utorok a stvrtok. all the best.

CharismaSeeker povedal(a)...

tak tomu ver...aj ked stvrtok je sestka za 195 Sk...ale aj tak..:)

Anonymný povedal(a)...

njn. a v piatok je este k tomu samy tmavy chlast:(
treba to lepsie pokombinovat...

Súvisiace články podľa označenia



Widget by Hoctro