pondelok, júla 23, 2007

Blog CharismaSeeker sa bude sťahovať na novú adresu

Blog sa presťahoval na túto adresu.
Ak ste pravidelným čitateľom môjho blogu, tak ste si museli všimnúť, že som sa zapojil do súťaže o doménu a ročný hosting zadarmo, ktorú organizoval Embuck. Čuduj sa svetu, ja som vyhral, a teda mám ročnú doménu zadarmo. Pokúsim sa to všetko skompletizovať a preniesť, snáď nenastanú komplikácie a moja nová a ak všetko dobre dopadne, budem na tejto adrese.


Blog sa presťahoval na túto adresu.

1 komentárov:

somebody povedal(a)...

mierna kritika tvojho blogu :

vacsina clankov je pisanych dost stroho (podas tristvrte potrebnej informacie, nerozoberes problem dopodrobna)

mas vela prevzatych clankov. aj ked si sa inspiroval nejakym inym (to nieje chyba) , skus sa radsej zamysliet nad problemom , a napisat kompletne novy clanok ktory bude vyjadrovat tvoj nazor tvojimi slovami , a nemusis upozornovat na to ze si bol inspirovany konkretnou vecou (aspon nie na zaciatku clanku).

mas vela "prazdnych" clankov (typu uvedenie filmu , knihy , a tak podobne). nehovorim ze sa mas drzat jednej temy alebo tematickeho okruhu , bloguj si o com chces, ale ja u teba citam hlavne tie TVOJE clanky , tie (z mojho pohladu) o niecom. Rad si precitam dobry tip na knihu (alchymista), ale nesmie to presahovat ramec ostatnych clankov, a v poslednu dobu si sa v tomto z mojho pohladu zhorsil.

Dufam ze si kritiku vysvetlis dobre , a nezoberes ju osobne. Je to len moj nazor na to co robis zle. Na to co robis dobre neupozornujem teba (asi by som mal, ani toho neni malo :-)), ale inych ludi ktorym dam link na clanok. Verim ze po prechode na 1LD vyrazne zlepsis, good luck :-).

tvoj citatel

Súvisiace články podľa označenia



Widget by Hoctro