sobota, júla 14, 2007

Harry Potter a Fénixov Rád

Blog sa presťahoval na túto adresu.
Juchú. Dnes som videl film, na ktorý som sa veľmi tešil. Harry Potter a Fénixov Rád moje očakávania splnil, ba dopadol ešte lepšie. Nebudem ho predstavovať, takmer väčšina ľudí už o ňom počula, tak len poviem, že sa na film rozhodne ísť oplatí. Ak Vám dej vôbec nič nehovorí, tu je aj oficiálny text distribútora:

Harry sa vracia do Rokfortu, aby začal piaty ročník štúdia. Zistí, že väčšina čarodejníckej komunity si myslí, že jeho príbeh o stretnutí s Lordom Voldemortom je len lož a pochybujú o jeho čestnosti. A čo je ešte horšie, Minister Mágie, Cornelius Fudge, vymenoval novú učiteľku Obrany proti čiernej mágii, pokryteckú profesorku Dolores Umbridge. Jej "Ministerstvom schválené" kurzy obrannej mágie však mladých čarodejníkov neučia nič o boji so skutočnými Temnými silami, ktoré ich ohrozujú. Takže na podnet svojich priateľov Hermiony a Rona vezme Harry veci do vlastných rúk. Tajne sa stretne s malou skupinou študentov, ktorí si dajú meno "Dumbledorova armáda". Harry ich začne učiť, ako sa majú brániť proti Čiernej mágii a pripravuje odvážnych mladých čarodejníkov na mimoriadne náročný a nebezpečný súboj.

Parádnu atmosféru filmu, ktorý je zaručene temnejší ako všetky ostatné diely, načrtol už úvodný zápas Harryho proti Dementorom. Uvidíte aj hnusnú tetušku Dolores, ktorá sa stane riaditeľkou Rokfortu. Čím viac som sa na ňu pozeral, tým som mal väčšiu chuť ju prefackať, čiže herečka dokonale stvárnila svoju úlohu. Záver je plný magických súbojov a krásnych efektov, paličky mávajú hore dole a padá plno skla. Boj medzi Voldemortom a Dumbledorom je zlatý klinec celého filmu. Tak hurá zobrať frajerku a šup do kina, film si to rozhodne zaslúži :) Už sa teším na posledný diel knihy, ktorá sa u nás začne predávať 21 júla.

Na záver pripojím video recenziu filmu, kde uvidíte aj parádne zábery.

Blog sa presťahoval na túto adresu.

2 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

ja som ho videla dnes...bolo to cool.a konecne som pochopila preco sa hovori "amen dolores" ;-)inak super blog,uz som pravidelnou citatelkou :-)

Anonymný povedal(a)...

JA SOM PRAVIDELNI SLEDOVATEL ALEBO DIVAKOM FILMU HERRYHO POTTERA A KAZDI JEHO NOVI DIEL SA MI VELMI PACI NAKOLKO TO JE VINIKAJUCO ZAHRANE A HERCI HERECKY SU V KAZDOM DIELI DOKONALEJSI TO JE PODLA MNA VELMI SUPER A PODLA NA MAL BI FILM FERRY POTTER NATACAT FURT TOTO JE MOJ NAZOR

Súvisiace články podľa označenia



Widget by Hoctro