streda, júla 04, 2007

Paranormálne javy - ďalšie video ducha

Blog sa presťahoval na túto adresu.
Mám veľmi rád veci medzi nebom a zemou, duchov a ostatné nevysvetliteľné úkazy, tak ma nadchlo, keď som našiel toto video. Je to záber zo spravodajskej stanice, kde reportéri hovoria o zdokumentovanom prípade ducha malej slečny na videu. Určite si to pozrite a povedzte mi na to Váš názor, btw ak vie niekto po španielsky a vedel by to preložiť, bol by som mu povďačný.



Blog sa presťahoval na túto adresu.

1 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

ked sa zaujimas o tych duchov..to by si mi mohol poradit..moja kamaratka ma take vidiny alebo ako to nazvat..zacnu ju boliet zily a vsade okolo vidi krv a minule si v kupelni umyvala ruky a otocila sa a tam sa na nu stale pozeral jeden chalan a potom sa len pozerali do oci nic nehovorili a on sa len tak vyparil...ona byva na intraku v nitre..a tam zomrel chalan asi pred 2-3 rokmi...moze to byt on??ale tak preco prave ona??

Súvisiace články podľa označenia



Widget by Hoctro